Sunday, November 6, 2011

Vacation !

こんにちは。
うちへかえりました。(...literally just got back a few minutes ago)
せんしゅうフランスにいきました。(I had a really good time!)
ほんやにいきました。(I bought way too many books.)
レストランでレストランでたべました。(My favorite is a Cambodian place that is amazing.)
パリに Maison de la culture du Japonがあります。(I knew that there was a Japanese cultural center, but I didn't know it was so big! I want to explore it more the next time I go back.)
えいがをみました。(It was called "Polisse" and it was kind of like Law and Order: SVU, but French and with a dark sense of humor.)
I can't believe there's classes tomorrow!

No comments:

Post a Comment